Idag är det nästan lika självklart för företag att ha en hemsida som för företagaren att ha ett visitkort. Hemsidor är inte bara nice-to-have utan need-to-have - och alltfler upptäcker denna kanal som en källa där potentiella kunder (leads) genereras.

Gör webben till en säljare

Idag är det nästan lika självklart för företag att ha en hemsida som för företagaren att ha ett visitkort. Din hemsida kan också ses som en extra säljare eller ordermottagare, som underlättar i ditt dagliga arbete om du bygger din hemsida på rätt sätt och mäter relevanta KPIer för din affär. Önskar du dessutom börja fatta marknadsföringsbeslut baserat på verklig data och siffror istället för på gissningar och instinkter?

Vi har nu satt ihop ett paket som vi kallar Rätt in i mål med Google Analytics 4!
som vi hoppas kan hjälpa dig på vägen att börja göra din hemsida till en stjärnsäljare eller hjälpreda för hela företaget. Få koll på läget med nya GA4.

Du kan välja av en eller flera delar i vårt erbjudande beroende på vad du behöver just nu.


 

Vårt erbjudande

  • Aktivering av GA4 och Google Tag Manager
  • Uppsättning av konverteringsmål och KPIer utifrån era affärsmål för webben.
  • Rådgivning
  • Utbildning i GA4. Hur skall du tolka och läsa din webb-data.

 

Välj mellan small, medium och large-paket beroende på hur många mål som skall sättas upp.

  • Small 15-20st konverteringsmål
  • Medium, 20-35st konverteringsmål
  • Large 35+ konverteringsmål, pris på förfrågan

Paketpris

Från 11 495kr ex. moms

Endast aktivering av Google Analytics 4

3 135 kr ex. moms

Zitac Solutions hjälper oss att alltid ligga i framkant och följa trenderna inom e-handel. Genom ett agilt arbetssätt, inför vi nya funktioner på webbsidan flera gånger i månaden.

Ola Ohlsson E-handelsansvarig Sea Sea.se och Byggplast.se

Vad är GA4?

GA4 står för Google Analytics 4 är nästa generation av Google Analytics, som snart blir den nya standarden för webbanalyser. GA4 är mer kompatibel med dagens mobil- och appdata och fångar in data från fler datakällor än tidigare. Det gör det därför lättare att förutse trender och hur era marknadsinsatser faktiskt presterar på olika plattformar. GA4 har också förbättrad integration med Google Ads och det finns förbättrade datakontroller för att säkerställa GDPR. Den befintliga versionen, Universal Analytics (UA), kommer därmet att stängas ner. Kontakta oss om du vill hänga med.

Nyfiken på mer?

Kontakta oss om du vill veta mer om hur vi kan hjälpa er på andra sätt med e-handel och webbprojekt.

Anna Claesson

Projektledare e-handel & marknadsföring